Fröken J säger:

HEJ! Vad har hänt egentligen? Jo, jag har fått jobb. Och det suger. Jag har inte tid med någonting längre, fan, jag går och lägger mig kl tio, SENAST och jobbar sedan hela dagarna. Kul, kul.
I dag har jag iallafall sjukanmält mig och tänkte då på denna fina blogg som inte får den uppmärksamhet den förtjänar. Fröken K och fröken M har lämnat mig för festival, vilket jag också kommer göra inom en snar framtid, så förlåt, men förvänta er inte så mycket uppdatering under festivaltiderna.¨

Fröken K skrev förut ett inlägg om att hon inte kunde komma bara genom penetration. Stackars, stackars fröken K, för att komma på det sättet är helt jävla otroligt. Tyvärr vet jag inte hur man ska förklara tillvägagångssättet, det bara kommer av sig självt liksom, han trycker och pumpar på, och sen exploderar det. Är det någon som kan förklara detta fenomen?

Jag pratar nu med fröken M på telefonen, hon hälsar att de har slickat ca 10 bröstvårtor var, vilket man fick 5 poäng för. Grattis.


Den här är för övrigt jävligt nice, kör på den ikväll.

 
Courtesy of SexInfo101.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0