Fröken K säger:

Jag har faktiskt haft en hemlighet nu i några dagar.
Ville behålla den för mig själv men, precis som alla vet (iaf av dom som känner mig), så är jag dålig på att hålla saker inom mig.

Vi var ju på arvikafestivalen förra veckan. Under hela tiden smsade jag med en jobbarkompis till mig, lite oskyldigt, lite vänskapligt. Jag var bombsäker på att vi endast skulle vara vänner, vilket en av mina bästa vänner absolut inte trodde på (den här tjejen känner mig utan och innan!) medan jag var helt och hållet, fast besluten om att detta inte skulle bli en till på min knullista.

Vi bestämde iallafall filmkväll samma kväll som jag skulle komma hem. "Sov här" tyckte han. Sagt och gjort så tog jag med mig tandborsten. Vad spelar det för roll?
Handuppräckning: Vilka tror att jag låg med killen??

Självklart tror ni att jag gjort det va? Och självklart har ni rätt också!
Vi knullade. Och vi knullade.

Han var verkligen en kung i sängen! Två gånger den natten och två gånger natten därpå.
Och vet ni? Det var inte sista gången heller. Vi ska knulla. Varje natt helst.
Tur man fick mens dagen efter fjärde knullet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0