Fröken K säger:

hej hörrni! älskar er blogg, så klockren. men uppdatera lite mer :) i alla fall, jag har en liten fråga. jag har under den senaste veckan haft jätte jobbiga flytningar och jag läste ett tips i er blogg tidigare om att man skulle ta en tampong och doppa i fil och stoppa in, men fungerar det verkligen? har ni prövat det? för jag ska nämligen på festival i helgen och jag vill bli av med dessa jobbiga flytningar tills dess så jag kan har hur mycket sex som helst utan att flytningarna ska störa! svara snabbt, gärna i ett inlägg! xo xo linda 19 år

jag säger bara: give it a try! jag har testat och tycker faktiskt att det känns bättre efteråt! har flera polare som också har testat som gillar det! det kanske inte funkar på alla men som sagt; prova! och det bästa är ifall du sover med det! det funkar liksom inte att bara ha i den i en kvart. nä, stoppa upp den innan du går och lägger dig så blir det förhoppningsvis bättre dagen efter :) det kommer iaf inte bli sämre, så mycket kan jag lova! :) vad ska du på för festival föresten? ligg mycket nurå! använd kondom osv...... blabla!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Allt bra? :)

2010-07-26 @ 18:59:44
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Sanne

Älskar er blogg, men skulle ni kunna ha en "onanivecka"? Där ni skriver om typ "dagens onani" om vad ni gjorde och hur det var? Man vill ju ha lite inspertion ;)

2010-07-26 @ 20:31:12
Postat av: linda

hej, tack som fan för svaret! ska pröva ikväll :) hehe. jag ska upp till östersund och gå på storsjöyran föresten, typ världens bästa festival! puss

2010-07-27 @ 11:34:06
Postat av: fredrik

haha jag bor i östersund och va på den :D

2010-08-04 @ 05:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0