Fröken M och fröken K säger:

Hello fuckers!
vi är hemma och slitna som djur! vilken jävla vecka det har varit! vin, minttu, jäger, öl, cider, musik, coola människor, tält, kukar, bröstvårtor, tungor och massa mer!
ni kanske undrar hur det har gått med våra utmaningar och vi kan väl säga som så att vi (fröken k och m) vann ganska stort mot våra vänner ;)
undrar hur många bröstvårtor var vi slickade? och hur många fick egentligen slicka våra?
fem poäng för varje slickad bröstvårta och tio poäng för varje person som slickade våra.
en kväll (nu är det fröken k som skriver) satt jag, fröken m och tre skåningar i vårt tält. självklart var vår första fråga till dem: hej, får vi slicka era bröstvårtor? och deras svar var såklart: visst, om vi får slicka era!
"självklart!" tänkte vi; det ger ju oss massor av poäng!
detta gjorde ju att dessa herrar ville hänga med oss in i vårt tält! vi satt där och snackade ett tag, fröken m och en kille, vi kallar honom bengan, satt i ena båset av tältet och jag och de två andra grabbarna satt i andra båset. helt plötsligt ser jag fröken m's fitta kika fram, och bengan liksom skulle in i den. eeehm. såå nära trodde jag inte riktigt att jag skulle få komma fröken m, men det får hon berätta om själv i ett senare inlägg!
to be continued!

Kommentarer
Postat av: elin

tell tell tell :D

2010-07-09 @ 14:18:17
Postat av: fredrik

berätta :D vafan den här bloggen e den bästa som finns ju :P

2010-07-10 @ 01:53:21
Postat av: babyboi

oskulder som gjort bloggeN?

2010-07-22 @ 23:18:45
Postat av: babyboi

Du vet man brukar inte skryta om sex, så jag undra om ni var några småfjortisar som bara skröt du vet...jag hade fel! :)

2010-07-25 @ 03:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0