Fröken M säger:

I går kom vi hem från festivalliv igen. Jag hade inte onanerat på cirka en vecka och tänkte göra det bara för sakens skull. När jag väl började blev jag så otroligt, otroligt upphetsad. Jag ville ha kuk, jag ville ha hårt sex och det ville jag ha NU! Jag var så kåt att jag var tvungen att pulla hårt i mig själv! Har tidigare tyckt att det räckt med att pilla, men nu ville jag verkligen ha mer, fick liksom inte nog.
När jag började med mina nya p-piller för någon månad sedan blev jag så sjukt okåt. Jag onanerade, och onanerade, men inget hände. Kunde hålla på i en timme utan att det hände något och sedan gav jag upp. Men nu verkar det som att detta har fått en helvändning! Jag är så fruktansvärt kåt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

uppdatera mera, ni är så fuckin' awesome girls! :D

2010-07-20 @ 23:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0