Fröken M säger:

Tjaaaa!

Back on track! Och nu ska vi bli bättre på att uppdatera här. Försöka i alla fall. För vi tycker att det är roligt att berätta när ni tycker att det är roligt att läsa. Älskar er!
Fröken K har i ett tidigare inlägg lovat att jag ska berätta om hur det var med skåningen jag låg med.
Vi var som sagt på festival och vid tältet satt endast jag och fröken k kvar eftersom dom andra tjejerna hade dragit på konsert. Vi chillade med vattenpipa tillsammans med tre lesbiska tjejer, dom skulle dock dra och käka och vi blir rätt rastlösa av att bara sitta ensamma så vi ropade på våra grannar som kom och satte sig i vårt tält. Jag och Fröken K passade på att dra in lite poäng från vår uppdragslista genom att slicka på deras bröstvårtor, dom på våra o.s.v. Det ena ledde till det andra, ibland blir man rätt kåt av bröstvårtor nämligen. Efter att ha hånglat med en av dem (Bengan som fröken k kallade honom haha) upptäckte jag att något hetsade upp mig. Han hade nämligen en tungpiercing. Jag tände på det. Jag bad honom komma och mysa med mig, och jag hade faktiskt inte tänkt något annat än mys heller. Hans kyssar gjorde mig svag och vips så var både byxor och trosor borta. Allt gick väldigt fort och de andra satt fortfarande kvar i samma tält. Det sket vi i och fortsatte. Han pullade mig hårt och det var urskönt! Men sedan skulle han pilla på min klitta också och det var han sämst på... tog i alldeles för hårt så att det gjorde ont, var till och med tvungen att ta bort hans hand därifrån annars hade jag dött av smärta. Han försökte tränga in i mig men det gick inte så bra. Förspelet var för kort för att göra min fitta våt, och han kunde tydligen inte få upp den riktigt för att "jag har druckit för mycket" och "dom gör mig stressad". Han var hård, det kände jag, men killar kan tydligen ha halvstånd också, kanske var det det? Hur som helst, jag bad honom ta det lugnt, att det inte gör något o.s.v. Det var ju ingen stor grej liksom. Vi är på festival, dricker dygnet runt, våra kompisar sitter inte ens en meter ifrån... fan, skit samma. Jag satte mig på toppen och då gick det i alla fall bättre, en ynklig liten stund, sedan blev det sjukt blött och han slaknade. Han sa inte att han kom... vet inte om grabben skämdes, eller om det blöta kom från mig. Jag kanske blev sjukt upphetsad av att ha honom i mig så att jag helt plötsligt blev megavåt. I do not know... Han ville inte va kvar i alla fall. Så han sa till de andra att "Fan jag kunde inte få upp den, har druckit så jävla mycket" sedan drog han.
Haha!
Uselt, var det. Inte mycket till tillfredsställelse. Men alltså, jag tycker varken att det är pinsamt eller ångestladdat. Han fick inte upp den, jag blev inte våt, vem bryr sig? Det hade inte blivit något top-tre-ligg ändå eftersom att det var tre personer till i tältet.
På onsadag åker vi på nästa festival, och då ska alla (tre) fröknarna med! Tillsammans med två tjejer till, och vi är peppade till tusen. Kanske får ni några spännande (eller mindre spännande) historier från det också! Ni får garanterat ta del av det som händer i alla fall!
Nu är jag sugen på mys-sex, men det kommer jag inte få :( får krama kudden ist!
Kärlek till er alla kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Towa

Hej, kul med er blogg, jag skriver en sexblogg på expressen - http://blogg.expressen.se/towalindberg/ - där jag är anställd som deras bloggare nu. Lycka till

2010-07-12 @ 21:41:02
URL: http://blogg.expressen.se/towalindberg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0