Fröken K säger:

Molle skrev: tycker ni ska försöka få till ett litet smygknull mitt i publiken under en konsert... lite o bita i ;)
thäänks for tipset! smsade fröken m direkt och hon tyckte det var skitbra! 100 poäng kommer det vara värt och det är också det högsta man kan få. "ligga med en tjej" får man också 100 poäng för.

kom igen nu hörrni! vi åker imorn runt 12-13 så ge oss uppdrag!!
jag kommer iaf göra allt som står i min makt att utföra dessa! jag är en tävlingsmänniska och om inte jag vinner det här blir jag förbannad!


SMEK
och ett hej till alla nya som kikat in här idag! puss!

Kommentarer
Postat av: Anon :3

3kant (Y) förfan, fuckloads of ppl, finns nog :)

2010-06-29 @ 00:00:34
Postat av: Anonym

ha sex med en av fröknarna!

2010-06-30 @ 11:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0