Fröken K säger:

det här med att ligga med många olika killar. som jag råkat gjort nu på senaste tiden. vad är det egentligen som är fel med det?

som min kloka vän sa till mig igår när jag var lite nojig om vilken hora jag blivit.
"vad spelar det för roll egentligen? tänk på hur många gånger de som varit tillsammans länge har legat? spela roll vilken kuk man ligger med."

och det är ju faktiskt sant!
varför ska vi brudar få en stämpel av att ligga med många olika?

en annan klok vän sa
"men man lever bara en gång, vafan lev det då!"

det är förövrigt samma person som säger att knulla är lika viktigt som att äta, sova, kissa osv.

bra tjej det där :)

Kommentarer
Postat av: simone

Inget fel med det, felet kanske ligger i att du skriver "råkat ligga med" ^^

2010-06-10 @ 14:34:21
URL: http://fattybom.se
Postat av: Doktorn

Bra polare där, Håller bara med.

Man ska göra det man känner för, och mår bra av.



Grym blogg!!

2010-06-28 @ 06:35:22
URL: http://doktorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0