Fröken K säger:

klockan är sent!
jag ska upp och jobba tidigt imorn (idag) men orkar inte riktigt somna än.

låg och tänkte på hur synd det är om er, stackars läsare, som kommer in hit varje dag utan att vi gör något för er. inga inlägg alls har vi bjudit på. så himla dålig stil av oss! jag hopppas verligen att vi kommer ur den här koman så fort som möjligt!

tänkte också att att det är respekt att skriva vårt nittionde inlägg, så därför detta meningslösa inlägg ;) undra vem som tar det hundrade! ska se till så att det blir jag!

sex då, har det blivit nått sånt på senaste tiden? nej.
jag har varit sjuk. det har iofs inte stoppat mig för att gå ut och festa alla dagar på helgen men något ligga har det inte blivit med risk för att smitta killen (med förkylning då!). hehe. så hygglig är jag.

får väl se till att jag får lite kuk i helgen. det både förtjänar och behöver jag! sådeså.
godnatt på er älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: jj

ni tappar så j*vla många läsare.... så fortsätt skriv ;) snälla ;(

2010-06-15 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0