Fröken K säger:

HEEJ!
vi får så härliga kommentarer om att ni vill ha mer av oss! det är så kul. jag, personligen, vill verkligen ha mer av er med ;) if you know what I mean.....
munknullning. det är ett samtalsämne som jag och fröken m pratar om just nu. gör vi något annat förresten? här sitter jag som vanligt, i fröken ms kök, har avnjutit en kopp te och några smörgåsar. det har blivit som en vana att jag går hit efter jobbet.
men över till ämnet. fröken m säger här att hon aldrig har blivit munknullad. aldrig i hela sitt liv??? hon "kanske" blev det av den senaste hon låg. men hon är inte säker... WHAT?
munknullad blir man väl varje gång man knullar? jag blir det iaf. är det mig det är fel på då? ser jag ut att vilja bli det?
min syn på munknullning är typ att tjejens huvud är helt stilla medan killen greppar tag i huvudet, helst drar lite i håret också, och bara kör in kuken i munnen och ner i halsen.
vad tycker vi om det här?
kan ni killar berätta vad det är som är så jävla nice med munknullning??

Kommentarer
Postat av: fredrik

lät ju fett nice måste ju testa :D

2010-07-10 @ 02:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0