Fröken K säger:

HELG!
idag är det fredag och utgång står på schemat. som varje fredag då ;)
funderar på om man skulle ta sig lite kuk ikväll eller om man skulle skita i det?
vad tycker ni?

det är iaf jag, fröken m och fröken j och några brudar till som ska göra stadens gator osäkra.
vi får väl se, kanske blir det så att jag och fröken m tar tag i vår trekant ikväll! "om jag inte har mens" sa hon.

eller så gör vi bara så att alla går hem till sitt. drar en pill och somnar.

vad röstar ni på?


Kommentarer
Postat av: lisa

hej.

Jag har haft sex med min pojkvän ett antal gånger men aldrig kommit.

Jag vet inte vad det kan vara. har ni något tips?

2010-06-20 @ 19:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0