Fröken M säger:

Fröken K lurade mig i lördags! Blev så jävla blåst!
Vi satt ute och drack vin på hennes gård. Och så säger hon så här:
"Jag hade trekant igår."
"VA? Med vilka då?"
Hon nämner två killar i vårt kompisgäng (en som hon redan legat med, och den andra är typ den enda i vårt kompisgäng som hon inte legat med. Killarna är bästa polare i alla fall).
"Och vet du vad det sjukaste var då?" säger hon. "Dom knullade mig i fittan och tvåan samtidigt! Sedan sprutade dom i mitt ansikte på samma gångt."
Och det värsta av allt är att jag trodde på det så jävla innerligt! "Varför ska du ALLTID vara väst Fröken K?!" sa jag om och om igen. För det är verkligen så! Fröken K är alltid värst!
Ps. Jag vill också ha kuk. Hur svårt kan det va? GIVE ME SOME!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha! Så roligt! ;)

Bra att ni börjat skriva lite igen, VI VILL HA MER! :*D

2010-06-16 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0