Fröken J säger:

Svamp? ... Någon? Urinvägsinfektion då? Jaha, båda samtidigt? Aj, aj, aj, det lät inte så kul. Det måste göra ont som fan och svida och klia något fruktansvärt!. Vad vet jag?
Okej då, jag vet faktiskt. Dessa två åkommor verkar ständigt komma tillbaka efter varje jävla behandling jag gör. Senast var förra veckan.
"Jag skulle rekommendera att inte ha sex på... ja, en månad i alla fall."
Ursäkta? Förlåt, jag hörde inte det där sista? Vad sade du, inget sex på... en månad?
Jag gick från gynekologen ganska nedstämd, men ändå med en tanke på att nu jävlar ska svamphelvetet förintas för all framtid. Därför tänkte jag hålla mig. No sex. Inget alls, överhuvudtaget.

Jag är nu symptomfri. Det borde vara fritt fram... Hon kanske bara sade sådär för att hon tyckte att det var kul. Eller? Ja, det tror jag! En månad... Hon kanske till och med sade fel! Hon menade nog en vecka.
Pojkvän, kom hit, vi ska fan knulla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet hur det känns

2010-05-06 @ 20:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0