Fröken M säger:

Det är en man. En riktig jävla karl med skägg och hår på bröst. Vacker. Han är dominant, stark och kåt som en bock. Jag känner hur hans hårda kuk växer när han trycker mig tätt intill sig. Jag känner hur min puls ökar och hur åtrån bara växer inom mig. Han föser in mig i köket, lyfter upp mig på köksbänken, sliter av mig både tröjan och bh:n på mindre än en sekund. Sedan kysser han mina bröst. De är styva och likaså hans kuk som jag nu smeker med glädje av att äntligen få känna storleken och hårdheten. Hårdheten är det som tänder mig mest, det är ett facit på hur kåt han är. Jag känner hur det kittlar till i magen och i hela underlivet. Jag vill ha honom i mig, NU! Han bär in mig i sovrummet och slänger mig på sängen. Jag smakar på hans kuk, allt för att få igång honom lite extra. Och jag lyckas. Efter ett tag kör han in kuken i mig som en vild best och han gör precis som jag vill ha det. Hårt och länge. Det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0