Fröken M säger:

Skönt och höra att fröken K har återfunnit sin sexlust! Även fast vi båda brukar säga något i stil med "Vad fan ska man med kuk till när man kan pilla?" så känner vi nog båda två att lite hård och manlig närhet inte skulle sitta helt fel.

På vägen hem i bilen från vår resa löd ett av våra samtalsämnen så här: (Notera att vi då har sovit i samma rum i fyra nätter tillsammans med två andra kompisar.)
Fröken K: Ska du pilla i kväll fröken M?
Fröken M: Jaaaa! Äntligen! Hoppas bara att jag inte är för trött... Ska du?
Fröken K: JA DET ÄR VÄL KLART!
Pilla är nice och jag tycker att alla tjejer som inte gjort det SKA prova! Och så klart är det som med allt annat, man måste öva och tillslut lär man känna sig själv och vet hur man vill ha det. Ett tips är väl att ni kollar på porr första gången ni gör det. Sedan smeker ni klitoris lätt, inte hårt, i början. Efter ett tag kan ni göra hårdare och hårdare och testa lite vad ni tycker är skönt.
Nu är det säkert många som tänker "åh det där kan väl alla? det lärde man sig för lääänge sedan!". Men jag kan säga så här, det var typ bara ett och ett halvt år sedan jag började som mest. Innan det hade jag iof pojkvän och blev tillfredsställd på annat sätt. Men jag vet även många tjejer i min ålder som aldrig har tagit på sig själv där nere. Som tycker att det känns fånigt eller obehagligt. Men kom igen nu tjejer, visa lite GIRL POWER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0