Fröken K säger:

Fick en fråga av suss:
Gillade du att bli munknullad?
Jag tycker inte att det lät så trevligt...?


Svar: Haha, alltså.. munknullad är ju ett rätt otrevligt ord. Men. Jag är en sån person som bryr mig mer om killens njutning än min egen. Jag älskar att se hur killen man ligger med njuter till 1000. Munknullning i sig är ju inte otrevligt. Visst: att jag spydde var ju otrevligt som fan, men det berodde nog mycket på allt vin jag drack innan också + att killen var extremt välutrustad. Om jag gillar att bli munknullad? På sätt och vis ja! Så länge killen har det skönt och att jag inte mår dåligt av det så :)

Kommentarer
Postat av: Suss

Vill ni vara så vänliga och uppdatera?

2010-09-14 @ 19:29:11
Postat av: elin

berätta om bästa respektive sämsta ligg?

2010-09-16 @ 17:42:35
Postat av: Klara

ja snälla uppdatera, älskar ju eran blogg :D <3

2010-09-18 @ 16:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0