Fröken J säger:

Nu har jag bara skrivit om seriøsa tankar och funderingar, så jag kænner att jag behøver lite ytligt sexsnack också. Sådant dær sex som inte betyder någonting som bara ær skønt och kænns otroligt bra før stunden. Då ska jag alltså berætta om vad som hænde nær jag var utomlands nu i sommar och hookade upp med grannen på hotellet. Vi bestæmde oss før att gå ut och festa tillsammans førsta kvællen. Det var jag, min syster, grannen och hans kompis. Vi kallar killen jag ska berætta om før R och hans væn før the tall one. Syrran och the tall one gick efter några timmar ute på stadens klubbar hem till hotellet med huvudværk och trøtta føtter. Jag och R blev kvar, børjade hångla och ta på varandra på något skitigt dansgolv. Vi læmnade klubben efter ett tag och søkte oss ned mot stranden. Bort från alla ljus och allt folk hittade vi en fin liten samling av træd. Perfekt, tænkte vi. Dær låg vi, kysste varandra, tog på varandra, ville ha varandra. Det hela var vældigt romantiskt ett tag, ænda tills jag såg en skugga bakom R's rygg. Jag tittade nærmare och fick då se en man som ålade sig fram i sanden, lade sig bredvid oss, som om han skulle få ligga dær och bara se på medan vi fick till det. Jag skrek till, måttade en spark mot mannen, træffade honom i huvudet och han ålade tillbaka en bit, reste sig sedan upp och sprang dærifrån. Jag såg skræmd på R, som inte hade føljt med i hela dramat som just hade skett. Jag berættade, han såg mannen springa en bit bort, vi børjade skratta åt det och stæmningen var førstørd.
Under hela den veckan kænde vi båda två att vi inte var riktigt færdiga med varandra, så nær sista kvællen kom smøg vi oss bort från hela gænget som vi hade lært kænna under vår vistelse dær, och in på hans hotellrum. Vi hann vara dær en halvtimme eller så innan grannarna (syrran) bankade på dørren.
Damn you, cock blockers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0