Fröken J säger:

En dag satt jag på ett fik dær min bæsta væn jobbar. Jag satt dær med en annan væninna, som också jobbar på fiket, och min ena sambo. Vårt samtalsæmne var killar och sex. Jag berættade om en kille jag hade føljt med hem efter en kvæll ute, som hade varit otroligt hårdhænt, men vældigt bra. Han hade sagt åt mig att skrika att jag ville ha det hårdare och hållt i mig så jag fick blåmærken. Det låter kanske hemskt, men det var det inte. Hursomhaver, jag visste att den hær killen var kompis med ytterligare en tjej som jobbade på fiket dær vi satt, så nær det blev dags att tala om vem det var, sade jag hans namn, "K, E's kompis, du vet". Min kæra væninna børjade flina och skaka på huvudet.
- Honom har ju jag också varit med! sade hon.
Detta var nu någon månad sedan, men sedan dess har denna K, killen med hårdhandskarna, flyttat runt i det hær lilla fik-gænget. Det finns næmligen ænnu tjej. Till henne har han sagt att han vill att de ska bli tillsammans osv. En vecka efter han sa det gick han hem och låg med mig. Igen.
Igår satt vi på samma fik alla tre. Då kom han pløtsligt in genom dørren. Jag undrar vad som gick runt i hans huvud nær han såg alla oss tillsammans. Lite konstigt måste det nog ha varit ændå.
Det ær skønt att vi alla tar hela grejen med en klackspark, no hard feelings, det ær bara skratt och lek. Hærligt nær man kan dela med sig av saker och ting, va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0